tirsdag 23. august 2011

Kjære Dagbok....

5244953245_3e21c670cb_z_large

...ute i blogguniverset er det så utrolig mange blogger å bli inspirert av! Noen har vakre fotografier, noen de deiligste oppskrifter, noen skriver om bøker man bare MÅ lese og noen kan man ikke plassere i det hele tatt. De er simpelthen bare unike. Svenske Helena har en slik blogg. Hun er bare 16 år, men skriver på en sånn måte at jeg må titte innom henne hver dag. Nydelige bilder og underfundige tekster, og innimellom små dagboksnotater. Ta en titt innom Helena du også!

Å skrive dagbok er noe jeg alltid har gjort, kanskje vil det dukke opp små snutter her også etterhvert :)

Nå skal jeg avslutte bloggerunden for kvelden, lene meg bak i sofaen og kose meg med filmen "Vann til elefantene". Har sett litt allerede og den er helt vidunderlig. Med en skål tyrkisk yoghurt og agavesirup blir det en perfekt avslutning på denne tirsdagen. Ja, jeg er nok på lavkarbolinjen, har vært det en stund men ikke fått motivasjonen helt på plass. Nå blir det derimot andre boller - jeg har fått gode råd hos en utrolig dyktig ærnæringsfysiolog, har satt meg noen mål så nå er det bare å sette i gang :)




Nattaklem fra

2 kommentarer:

  1. Jeg har ikke sett den filmen, men har lyst til å kjøpe den etterhvert:) Den virker veldig fin:)

    SvarSlett
  2. Takk for blogg- og filmtips:) Kjekt på oppdaga nye bloggar!

    SvarSlett