fredag 26. august 2011

Ukens favorittblogg :)


Tid for en ny favorittblogg, og denne gangen med en ny vri. Du vil også få sjansen til å presentere din favorittblogg her!

Nydelige Mariannes blogg, "Hverdagseventyr", er min favoritt denne uken, og det var faktisk fra henne jeg fikk ideen om å la andre også presentere sin favorittblogg. Marianne opplever hver dag små eventyr og disse presenterer hun på bloggen sin med nydelige bilder hun selv har tatt. Hun elsker vintage og denne interessen er selvfølgelig en stor del av bloggen. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sukket og oiet meg over alle de vakre kreasjonene hun viser frem.

Besøk Mariannes blogg her, og opplev små eventyr du også :)

Så til den nye vrien; nå kan du presentere din favorittblogg og samtidig også din egen. For å være med på dette må du gjøre følgende:

*Lag et innlegg på bloggen din om en av dine favorittblogger
*Link hit til denne siden i innlegget ditt, du kan gjerne bruke logoen min øverst
*Sett deg på linklisten her hos meg - jeg bruker Mister Linky
*Husk at Mr Linky vil ha URL'en til innlegget, ikke bare bloggen din!
Klem fra



1 kommentar: