mandag 30. april 2012

April i bilder og bøker

April startet med påske og et forrykende vær, men vi gjorde det aller beste ut av det og 
og koste oss noe innmari :)



Vi har oppdaget GeoCaching og har blitt helt hekta!


Bøker mottatt



Bøker lest i april

DødslekeneHistorien om vakre jenteMorgengry - Rømlingen,bok 2
...Aldri alene


Wiiiiiiiiii :)


instagram - anettedragonfly


Husbonden har vært på gutte-/fotballtur i Liverpool og hadde det helt fantastisk (selv om resultatet av kampen ble det stikk motsatte). Han kom hjem med kofferten full av gaver, og her er det jeg fikk! 6 ringer, 1 smykke, 4 skjerf og 2 stoooore sjokolader. Har jeg verdens beste kjærste eller?? :D


Bokbad


Onsdag 24 april var jeg på Bokbad  med vinneren av Fritt Ord Prisen 2012, Sara Azmeh Rasmussen. Sara har skrevet den selvbiografiske romanen "Skyggeferden" og ga alle sine tilhørere en fantastisk kveld. At min allervakrestelillesøster åpnet kvelden med 4 nydelige sanger satte en ekstra spiss på det hele. Jeg sikret meg et eksemplar av boken, med en hyggelig hilsen og en liten prat med forfatteren selv.


Ny samarbeidspartner




Tidligere denne uken fikk jeg en hyggelig mail fra Brønnøysund Libris med en forespørsel om et samarbeid . Jeg syns dette høres utrolig spennende ut og vil mer enn gjerne bli med! Har allerede et par ideer og tror det kan bli knallbra! Jeg gleder meg til mai :)


Klem fra

7 kommentarer:

  1. God morgen Antte:-) Ser ut som du har hatt en fin, spennende og innholdsrik måned. Så spennende med samarbeid, blir kjekt å se hva det blir ut av det. Ønsker deg en strålende uke Anette.
    Stor klem fra Beathe

    SvarSlett
  2. Ser ut som du har hatt en flott april :) Skikkelig heldig med gjenkomstgavene da ;) Samarbeid med Libris høres spennende ut! Skal følge med. Håper mai blir super også! Klem

    SvarSlett
  3. Ser ut som en flott måned for deg.
    PS. Har sent deg mail :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin oppsumering:) Du har hatt en fin månde ser det ut til:)Fin gave kjæresten hadde med:) Og at Libris har tatt kontakt og vil sammarbeide, var jo utrolig morsomt:) Skal følge med:) Ønsker deg en videre flott bok måned i Mai!:)Klæm!

    SvarSlett
  5. Hørtes ut som en flott måned:) masse fine bilder og enda et kjempefint innlegg:)

    SvarSlett
  6. Fargerik og innholdsrik April :)
    Sånn geoting har jeg ikke hørt om, men det hørtes litt gøy ut.

    SvarSlett
  7. Gratulerer med Libris-samarbeid. Det blir helt sikkert veldig spennende!!!

    Og så synes jeg selvsagt at det er knallbra at dere er hekta på Geocaching!!! Håper virkelig vi møtes på event 9. juni!!! :)

    SvarSlett