søndag 22. april 2012

Smakebit på søndag


Søndag betyr smakebit hos Mari og Flukten fra virkeligheten, og i dag gir jeg dere en smakebit fra denne nydelige boken:

Aldri alene

"Aldri alene" av Lori Lansens handler om de siamesiske tvillingene Rose og Ruby som sammen skriver sin selvbiografi. Jeg er omtrent halvveis i boken og simpelthen elsker den!

Det lange furubordet sto fremdeles på kjøkkent, det myke treverket var ripete av svimerker og hakk, avtrykk fra tall og bokstaver etter tusenvis av hjemmelekser virvlet gjennom årringene, og det var en rad med fire ørsmå hull rett ved den runde bordenden, som jeg en gang prøvde å spidde med gaffelen min.

Ha en deilig og solfylt søndag, klem fra


18 kommentarer:

  1. Så fint at du liker den:). Har nesten bare hørt negative ting om den.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for smakebiten, Anette :) Her er det grått og trist i dag dessverre men jeg håper det er sol hos deg ;)

    SvarSlett
  3. Jeg liker så godt omslaget på denne boken, men har ikke lest den selv.

    Kos deg i solen, her i Oslo er det grått :-)

    SvarSlett
  4. Koselig smakebit! Ser det hele for meg. En bok jeg antagelig burde lese.

    SvarSlett
  5. For meg var denne boka en positiv overraskelse- tenkte at det var litt se-og-hør-sensasjon-og-tragedie over den, men da jeg begynte å lese den, var den ikke sånn i det hele tatt! Likte boka kjempegodt- kos deg med resten!

    SvarSlett
  6. Har ikke lest denne boken men er nysgjerrig på den. Likte omslaget på boken også. Her er det sol og snart altan spyling på gang... ha en super dag kjære deg:-) klem Beathe

    SvarSlett
  7. Den boka begynte eg på ein gong. =) Men eg fekk ikkje lese ho ferdig. Uansett, veldig fin smakebit. Håpar du liker boka. Klem frå Mai Lene

    SvarSlett
  8. Jeg har ikke lest denne, men den har blitt anbefalt meg før. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg ikke begynte på den. Det høres jo ut som det er en bra bok. Takk for at du minnet meg på den og fin smakebit! :-)

    SvarSlett
  9. En fin og meditativ smakebit. Ser fram til omtalen din. :)

    SvarSlett
  10. Super smakebit! Denne må jeg få lest! Ha en nydelig kveld videre:-)

    SvarSlett
  11. Veldig fin smakebit,
    virker å være en god bok :)

    SvarSlett
  12. Jeg leste denne for noen år siden, fikk et lesereksemplar fra forlaget og likte det jeg leste :)

    SvarSlett
  13. Denne boken har jeg ikke lest. Men det skal jeg absolutt prøve:)
    Kjekt med masse bok tips:) Ha en super søndag videre. Klem:)

    SvarSlett
  14. Denne har jeg mange gang holdt på å kjøpe. Gleder meg veldig til å lese en omtale om den;)

    Ha en flott søndag:)

    SvarSlett
  15. Takk for smakebiten, Anette:-)

    SvarSlett
  16. Jeg har anmeldt denne boken på bloggen min og likte den veldig godt. En helt spesiell leseopplevelse. Den fikk en femmer ...
    Takk for smakebiten :D

    SvarSlett
  17. Takk for smakebit, virka som ei bok eg kunne like :-) Ha en fortsatt fin mandag Anette :-)

    SvarSlett