søndag 19. august 2012

Fototriss - Slik ser det ut der jeg er!



Søndag og Fototriss! Det var så gøy å være med sist søndag, at nå tror jeg jammen jeg er hekta igjen :) Noe som ikke var fullt så gøy var å stå opp til tåke i morges. IGJEN :( Vi har hatt tåke hele uken med bare et par små pusterom innimellom. Forhåpentligvis klarer solen å jage den vekk iløpet av dagen, jeg krysser fingrene. Slik så det i allefall ut da jeg sto opp i dag:

Ikke noe koselig syn...

...men rosen ble i allefall ekstra vakker med
små tåkete duggdråper på....

..nei, takke meg til deilig frokost og en god bok :)


Ønsker alle en deilig søndag, forhåpentligvis med masse sol :)





9 kommentarer:

  1. Ja när det är sådant väder ute är det skönt att hålla sig inomhus med en bra bok. Skön söndag!

    SvarSlett
  2. Kommer också att hålla mig inne med en bra bok idag. Fina bilder! ha en skön söndag

    SvarSlett
  3. Det är ju inte helt fel att få sitta inne och mysa med en god bok heller :)
    Fin triss!

    SvarSlett
  4. Ser jo ut til at dagen kan bli bra uansett... ;-)

    SvarSlett
  5. Finfint trissat!
    Ha en bra dag!

    SvarSlett
  6. Det ser väldigt fint ut hos dig gråvädret till trots :)
    Ha en skön söndag!

    SvarSlett
  7. Grått vær er en ypperlig anledning for lesing.
    Flott triss.
    Ha en fin kveld
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/08/19/slik-er-det-her-i-dag/

    SvarSlett
  8. Fin triss! Och vad passar bättre än en bra bok när vädret är grått!

    SvarSlett
  9. Fine bilda :)
    Syns å husk et bilde av ei rose du ha lagt ut før en gang ;)
    Den her va like fin! Hihihi!
    Klæmma fra me og Ron Magne <3

    SvarSlett