tirsdag 28. august 2012

Giveaway - helt "I Boks" :)


I dag har jeg gleden av å presentere en superfin giveaway!!
 Jeg har fra Forlaget Press fått et eksemplar av Susanne Kaluzas boksuksess "I Boks". Boken er en liten skattekiste fylt med herlige bilder, nydelige farger og flotte tips til hvordan du kan lage verdens beste matpakker.
I tillegg har min lokale samarbeidspartner, Brønnøysund Libris, sponset en lekker matboks fra serien Clean Compleat, slik at den heldige vinneren kan sette igang med matpakkelaging med det samme :)

Dette må du gjøre for å være med:

Du får 1 lodd for hver ting du gjør
* Et lodd for kommentar her hos meg, det må du gjøre uansett for å være med
*Et lodd for innlegg på din egen blogg om denne giveawayen med link tilbake hit
*Et lodd for å legge deg til som følger hos meg
*Et lodd for link til giveawayen på facebook eller twitter hvis du er der

Tilsammen kan du ta 4 lodd :)

Har du ikke blogg er det bare å legge igjen mailadressen din, slik at jeg kan nå deg hvis du er den heldige vinneren!


Giveawayen trekkes søndag 9 september :)



74 kommentarer:

  1. eg trenger virkelig en fjong matboks og ikke minst festlige ideer til å ha i matboksen, annet enn de trøtte skivene og frukten som eg stapper i en frysepose i vesken når eg skal på jobb *sukk* så eg prøver lykken med 2 lodd :)

    SvarSlett
  2. Hei skjønne Anette :)
    - og god tirsdag - jeg vil gjerne
    være med å tar 2 lodd - følger og
    kommentar... Kjempeflotte premier
    du gir vekk :) Ønsker deg en fin
    dag videre - stor klem fra Mette

    SvarSlett
  3. 2 lodd for kommentar og følger altså ...

    SvarSlett
  4. Jeg fikk denne boken i går, og vinneren bør virkelig glede seg!

    SvarSlett
  5. # lodd til meg. Følger, kommenterer og har laget et innlegg på bloggen min (og linket i sidemenyen)
    Dette hadde vært en super gave å vinne!!!

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. For en fin giveaway! Denne boken har jeg ønsket meg. Tre lodd for meg (følger, kommentar og link på facebook):)

    SvarSlett
  8. For en flott giveaway:-))) Jeg har linket på facebook( 2 steder ) samt at jeg har twitret og laget innnlegg på bloggen min og lagt link i sidemenyen på bloggen min. Så jeg trekker 4 lodd:-) Ha en super Tirsdag Anette:-)

    Klem Beathe

    SvarSlett
  9. Kjempefin giveaway :)
    Jeg deltar med 1 lodd jeg :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  10. Så flott giveaway!:) Den vil jeg gjerne være med på:)
    4 Lodd på meg:) Har laget innlegg og itillegg satt link i sidemenyen. Har også linket to plasser på Facebook:)

    Ha en fin dag!:)

    SvarSlett
  11. Så lyst å vinne, for trenger inspirasjon (og matboks har heller ikke blitt kjøpt) til barnehagestart for lille karen i oktober!

    Drar med meg alle 4 loddene jeg + jeg har delt giveawayen på bloggen min sin fb side og satt opp en link i sidemenyen på bloggen.

    NB: Si ifra om mailadressen min ikke kommer opp (usikker på det etter jeg har byttet til wordpress!

    SvarSlett
  12. For ein koseleg konkurranse :) Deltar herved med 1 lodd!

    SvarSlett
  13. Eg har lagt ut konkurransen på bloggen min (http://serieavhengig.blogspot.no/2012/08/giveaway-hos-anette.html), eg har lagt meg til som følger, og deler innlegget mitt på facebook og twitter:-)

    Flott giveaway, Anette, og skal definitivt vente til trekningen er unnagjort før eg bestiller boka:-)

    SvarSlett
  14. 2 lodd på meg da :)

    Fineste tirsdagskvelden, søta!
    Her er det snart Greys og strikkepinner!
    klem

    SvarSlett
  15. Herlig gi-bort. Den boka har jeg siklet på. Ser for meg at det er veldig mange fine tips i den.

    3 lodd på meg, har linket i sidebaren i bloggen min, så kanskje kun to lodd da. Du lager reglene ;-) Har en giveaway i bloggen min også, om du har lyst til å slenge deg med.

    wejensen@bbnett.no

    SvarSlett
  16. Veldig flott giveaway du har arrangert, Anette : ))

    Har skrevet om den på bloggen min og linket til facebook - har også gleden av å være en av dine nye følgere på din fine bokblogg!

    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  17. Finner meg på Facebook ved å søke på Deziya Gbf : ))

    SvarSlett
  18. En spennende og anderledes giveaway Anette. Veldig bra! :-)

    SvarSlett
  19. Jeg deltar ikke, fordi jeg har boken selv :D Forhåndsbestilte den noen uker før den kom ut, gledet meg til masse flott inspirasjon til spennende matbokser innimellom(hver dag blir det nok ikke). Jeg ville egentlig bare si til dere som deltar at dette er en fantastisk lekker bok :)

    SvarSlett
  20. heisann, for en herlig give away:):)Blir gjerne med i trekningen, med 3 lodd, da jeg ikke har verken facebook eller twitter...
    Link i bloggen min,følger og kommentar:)
    Klem,Linda

    SvarSlett
  21. Er veldig nysgjerrig på denne boken. Jeg vil gjerne være med, tar 1 lodd (kommentar) :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  22. Det kunne være kjekt med litt variasjon i matpakkelaginga. Kjenner jeg trenger litt inspirasjon der.
    Er med med 4 lodd.

    Hilsen Elin

    SvarSlett
  23. Åh, så fin giveaway! Jeg blir gjerne med. 2 lodd på meg - kommentar og twitter: https://twitter.com/JuliesBokbabbel/status/241080711333945344

    SvarSlett
  24. To lodd på meg - følger og kommentar. :)
    Hanne
    matpakkemamma(a)gmail.com

    SvarSlett
  25. 2 lodd - følger og kommentar

    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  26. Hei!
    Jeg satser på to lodd. :)

    kirgi2002@hotmail.com

    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  27. Med to barn krysser jeg fingre med 2 lodd:
    ett som følger og ett for kommentar :)

    Mvh
    Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Jeg tar gjerne ett lodd! Jeg har allerede kjøpt denne boken,den er helt fantastisk og anbefales virkelig! Den vil bli en fin gave om jeg blir den heldige vinneren:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  29. Jeg deltar med ett lodd - kommentar. Håper på vinnerlykke :-)
    Ha en fortsatt fin uke!

    Mvh
    Mona
    lie.mona@yahoo.no

    SvarSlett
  30. Prøver med 1 lodd :)

    benedikte95@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Da kjører jeg på med 3 lodd!! =)

    SvarSlett
  32. Ett lodd på meg! :)
    hannehol@hotmail.com

    SvarSlett
  33. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  34. Hei! Så flott premie! Jeg trekker 3 lodd for å dele på Twitter, skrive kommentar og et innlegg på bloggen min: http://blafrende.blogspot.no/p/give-aways.html
    *krysser fingre*

    SvarSlett
  35. Ønsker å være med! Prøver lykken med kun 1 lodd.

    Klem fra Charlotte (charlotte85win@hotmail.com)

    SvarSlett
  36. Den boken står høyt på ønskelisten her i huset. Trekker 4 lodd og krysser fingrene:)

    SvarSlett
  37. Jeg vil gjerne delta, og trekker 3 lodd! :D
    Følger, kommenterer og linker på FB.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  38. E vell vær me :)
    Førr om ikke så vææældi mang år, ska e begynn å lag matpakka t lilleGull <3 hihi!
    1 lodd :)

    SvarSlett
  39. 2 lodd på meg :) Håper på matpakkeinspirasjon nå :D
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  40. Å den boken har jeg så lyst på! :D
    Trekker 2 lodd og håper på litt lykke min vei.
    Ønsker deg en flott helg videre!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  41. jeg har ett lodd!
    hilsen fra lise m. / ingerlisesm@live.no

    SvarSlett
  42. Jeg er gjerne med og krysser fingrene. http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/09/vinn-bok-og-matboks.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  43. Trekker 3 lodder jeg.
    Følger, kommenterer og linker på blogg.
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  44. Prøver lykken og trekker 3 lodd.
    Har fulgt deg lenge
    Deler på Facebook & Kommentar.
    Ha en kjempe fin uke
    Hilsen Monica Karin - canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Hei og hopp for en god søndagskveld.
    Jeg trekker tre lodd før jeg stuper i seng

    Har delt på fjesboka og er følger .
    Fin uke til deg og dine :)
    Klem

    SvarSlett
  46. Jeg tar med meg tre lodd.
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  47. Hei snuppa :-)
    Tar 2 lodd jeg :-) Flotte premier :-)

    Klem fra Rita

    SvarSlett
  48. Tre lodd på meg! Har to barn i barnehage, så denne boken ville vært super.

    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  49. Hei! Koselig å prate med deg idag:),- Jeg plinger på en gang,- plutselig- så kan vi møtes og fortsette bok-praten der vi slapp!
    Her er hun svenske forfatteren som jeg synes er SÅ fantastisk!!
    Helena Von Zweigbergk
    http://cdon.no/e-b%C3%B8ker/helena_von_zweigbergk/
    .. Og ellers... Åh.. jeg har lest så mange gode!! (skal tipse litt og litt:) )
    Her er adressen til Cecilies blogg!! http://mittistua.blogspot.no/ - Koselig dame, og koselig blogg! (Spre gjerne videre, hun tørr liksom ikke selv å "storme på" ;) )
    Og jeg er gjerne med på din giveaway jeg også!
    Vivi

    SvarSlett
  50. Jeg trekker gjerne 3 lodd :) og håper det holder for gevinst denne gangen :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Trekker eit lodd, spennende med litt ny inspirasjon til tre små håpefulle :) rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  52. Jeg er med! :D
    idakristinekr@hotmail.com

    SvarSlett
  53. 1. lodd på meg:)

    (sunchill@live.no)

    -Christine

    SvarSlett
  54. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

    --------> 4 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  55. Hei!
    Jeg tar to lodd jeg da;)
    Skal tipse mine facebookvenner om en flott blogg!
    Hilsen Irene
    irenebv68@gmail.com

    SvarSlett
  56. Hei, jeg vil være med og tar to lodd, for følger og kommentar :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  57. Hei

    Jeg prøver lykken med 2 lodd jeg, 1 for kommetar og 1 for å følge deg på bloglovin :)

    Ha en super helg :)
    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  58. 2 lodd på meg :) og tusen takk for alltid så koselige kommentarer fra deg Anette :) Det er så bra!!! :)) God helg! Klem

    SvarSlett
  59. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  60. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd (delt på facebook)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  61. Gjett om e ønska å vinn den her da! Har tatt to lodd: Kommentar og delt på facebook. :) Superspent!!! God klem fra søster

    SvarSlett
  62. 1 lodd :) Det hadde vært kjempegøy å vinne :P
    kss.1996@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Artig med giveaway! 4 lodd for meg. ER følger av bloggen, den er på blogglista mi og FB. Og nå en kommentar. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  64. Jeg vil gjerne ha 3 lodd (kommentar+link+følger)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  65. Heisann :-)

    Vil gjerne få være med og takker ja til 2 stk lodd.
    Har desverre ikke blogg.
    Ha en riktig GOD HELG!

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  66. satser på vinnerloddet med denne kommentaren her :-) Flott blogg og flott bok ...

    SvarSlett
  67. Hei og god dag! :-)

    Et lodd til meg. Hadde vært fint å vinne. Hadde gitt premien i bursdagsgave til mamma som snart blir 58år.

    Uansett, ha en fin dag videre.

    Hilsen Eva (evalol1@aim.com)

    SvarSlett
  68. Konkurransen er nå avsluttet og vinneren blir avslørt om ikke så lenge :)

    SvarSlett
  69. Hei. Jeg er med med et lodd. Krysser fingrene og du må stå på videre.
    Du kan kontakte meg på min e-post: 2404@hotail.no

    Mvh Andrea

    SvarSlett