tirsdag 14. august 2012

Giveaway :)


August er en spennende måned med både skolestart og bursdag i huset. Ingrid fyller ti år i morgen, og jeg har hatt som tradisjon å ha en gibort i forbindelse med bursdagen. Jubilanten er selvfølgelig den som står for trekningen, som vil foregå onsdag i neste uke! 

Karin Brunk Holmqvist er en stor favoritt hos mange av oss og i disse dager gir hun ut boken "Rosa Elefanter" her i Norge. De flotte damene i Silke Forlag har gitt meg et ekstra eksemplar spesielt til denne giveawayen, og jeg gleder meg virkelig til å gi den bort til den heldige vinneren :)

Rosa elefanter

"Nei, du, Selma Jacobsson, det er noe merkelig her, sann mine ord. Jeg kjenner noe i venstre kne, og da er det alltid noe faenskap på gang," sier Artur. Det er slutt med freden i Tommarp og Artur klandrer de nye naboene. Folk i husene rundt ham er sannelig rare. Ekteparet Hernemo tilhører en religiøs sekt og synger salmer dag og natt. Artur holder øye med dem, for han er overbevist om at de skjuler et eller annet. Han gjennomsøker hagen deres i all hemmelighet, og der oppdager han en nygravetgrav. Like etter blir en mann fra nabolaget meldt savnet ... Disa flytter inn i det andre nabohuset, og snart begynner ryktene å gå om hippies og flowerpower. Selma og Artur synes at det der med blomstene høres koselig ut, helt til Artur en dag får se Disa stå splitter naken på trappen. Selma tar det hele med knusende ro. Artur har alltid hatt god fantasi. Men det varer ikke lenge førhun også blir dratt inn i saken. Spionering ute på jordene, statuer av fete fruer og rosa elefanter er bare begynnelsen.

Ingen boblegiveaway uten overraskelser - vinneren får en ekstra liten gave i tillegg til boken :)

Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar her. Om du ikke har blogg er det fint om du legger igjen en mailadresse jeg kan nå deg på. Det er selvfølgelig hyggelig om du deler eller legger deg som følger, men denne gangen gir det ingen ekstra lodd. Det enkle er ofte det beste ;)

Fristen for å være med er onsdag 22 august kl 1500.



68 kommentarer:

  1. Vil selvfølgelig være med på giveaway! Ny forfatter for meg så her er det bare å prøve lykken :-). Gratulerer så masse til 10 åringen i huset! Neste uke blir min datter 16. Årene flyr :-)

    SvarSlett
  2. Den hadde vært fin å hatt med seg til syden :) trekninga er dagen vi reiser, så jeg får finne meg en god bok på Værnes i stedet :) Krysser fingrene likevel og håper på en god bok i høstmørket :) Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Vil gjerne være med jeg også. Samler på gode bøker jeg skal lese når jeg klarer det igjen :) Gratulerer så mye med dagen til Ingrid i morgen!

    SvarSlett
  4. Eg er med =) Gratulerer så mykje til Ingrid. To siffer i staden for eit er jo alltid gildt =)

    SvarSlett
  5. Melder meg på! De andre bøkene hennes har vi småflirt av her i huset, så denne blir sikkert bra!!
    Leser for tiden "Å telle duer" av Marie-Sabine Roger, minner meg om Holmqvists måte å skrive på. Er filmet med Gerard Depardieu..
    Anbefales!
    Hilsen Monica i et Henningsvær badet i sooool...:-D
    mo-skog@online.no

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 10åring :)
    Jeg deltar gjerne i giveawayen!

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  7. Oi, ukjent forfatter. Fikk kjempelyst til å lese mer ut i fra det lille avsnittet du gav oss! Jeg liker bøker som jeg kan humre av ^^,

    Gratulerer med dagen til datteren din i morgen, 10 år er stas! :)))

    SvarSlett
  8. Stort grattis til Ingrid imorgen! :)
    Jeg blir gjerne med på giveaway. Har lest en bok fra forfatteren fra før, og leser gjerne fler.
    Ha en fortsatt fin dag! :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse med dagen til Ingrid, 10 år er virkelig et minnesmerke både for henne og foreldrene :)
    Jeg vil veldig gjerne og være med på giveawayen.
    Har hørt gode ting om forfatteren men ikke fått lest noe av henne enda
    Ønsker deg og familien ei flott uke
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  10. Gratulerer med dagen til Ingrid i morgen:-) Denne boken gleder jeg meg mye til og kommer til å kaste meg over den så snart jeg får den i hus!Jeg DIGGER denne forfatteren! Jeg trenger ikke å være med på giveawayen siden jeg får denne boken om den ikke ligger i postkassen min allerede:-)

    SvarSlett
  11. Denne boken ønsker jeg meg! :) Har lest de andre, og de er perfekte for en sensommerkveld ute på verandaen :) Så jeg blir gjerne med i denne lille giveawayen

    Marianne
    (meltvik(a)hotmail.com)

    SvarSlett
  12. GRatulerer med dagen til Ingrid - 10 år må være en milepæl :)) jeg har en som straks runder halvparten til ti, og jeg synes det er skummelt stort, bare det ;))
    Klart jeg blir med i trekningen, den boka var så utrolig søt at jeg bare må lese den!
    Ønsker deg en glad dag :))
    Klem fra Pia

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 10 åringen!! Melder meg selvsagt på giveawayen :)

    SvarSlett
  14. Slenger meg med, alltid spennende å teste vinnerlykken;) Gratulerer så mye til frøkna di, 10 år er en kjempespennende alder!

    SvarSlett
  15. Hipp hipp hurra for Ingrid i morgen! :D
    Håper dere får en fantastisk dag!
    Er veldig gjerne med på giveawayen :)
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  16. Jeg vil veldig gjerne delta :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  17. som den elleville holmquist fan eg er, og fordi bøkene hennes minner meg om mine besteforeldre så må eg jo bare være med på trekningen :D

    SvarSlett
  18. Gratulerer med tiåring!
    Hilsen Hanne, matpakkemamma(a)gmail.com

    SvarSlett
  19. Holmqvist er herlig! Hun skriver på en så varm og morsom måte. Jeg er gjerne med.

    SvarSlett
  20. Denne boken kan jeg godt tenke meg å lese, så jeg er med :)

    SvarSlett
  21. Spennende bok som jeg gjerne vil vinne:) Så eg vil være med!

    SvarSlett
  22. Klart jeg blir med på denne trekningen. Hilsen en forhåpningsfull lesehest

    SvarSlett
  23. blir gjerne med og prøver lykken :)

    krysser fingrer og ønsker deg en fin slutt på sommerferien <3

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg vil gjerne være med:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  25. Åh, jeg skulle gjerne lest den boken!

    camillatangre95@gmail.com

    SvarSlett
  26. Hei! Jeg koste meg med Potensgiverne i sommer, og kunne gjerne tenkt meg denne boka også! Krysser fingrene for litt vinnerlykke! :)

    SvarSlett
  27. den vil jeg virkelig være med på!

    baretildritt@hotmail.com <--- know. men man var ung og dm en gang

    SvarSlett
  28. Gratulerer så mye med datteren din sin 10-årsdag - hurra for rundt tall!
    Blir gjerne med på giveaway - hyggelig : ))

    Ha en fin dag og super feiring!

    SvarSlett
  29. Jeg vil gjerne være med :-D

    SvarSlett
  30. Åh, den boken hørtes ut som noe for meg. Krysser fingre og tær :D

    Har nettopp slettet bloggen min dessverre, men e-posten er maroeds@hotmail.com :)

    SvarSlett
  31. Det høres ut som en bra bok!;)
    amanbo@online.no

    SvarSlett
  32. Gratulerer til Ingrid med 10 års dagen!:) Stor jente du har fått i hus Anette:) Vil gjerne være med på giveawayen!:)

    Ønsker dere en fin dag!:)

    SvarSlett
  33. Så fint å ha noe og ferie selv om det er skolestart for oss barn! Dere får kose dere med kake og kos :-D

    SvarSlett
  34. Jeg blir veldig gjerne med, jeg:))

    Ingvild2006@gmail.com

    SvarSlett
  35. Hei.
    Det er flott at du har en slik konkurranse. Du kan kontakte meg på min e-post; 2404@hotmail.com

    Varm hilsen fra Andrea

    SvarSlett
  36. deler på Fb!

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Denne hørtes helt herlig ut, så jeg blir gjerne med! Leste potensgiverne og vet at forfatteren nok har klart å gjøre en god jobb med denne boken.

    SvarSlett
  38. Javisst vil jeg bli med på trekning! Krysser fingre og håper det beste ;o)

    SvarSlett
  39. Hei hei!
    Jeg blir gjerne med i trekningen :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  40. Ser det er mange som er med så har vel ikke store sjansen, men prøver lykken likevel! :)

    SvarSlett
  41. Jeg blir med!
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  42. Jeg blir med!
    Jeg har lest de andre bøkene til Karin Brunk Holmqvist og liker de virkelig godt!

    Gratulerer med dagen til Ingrid!

    SvarSlett
  43. Jeg vil gjerne bli med, boka virker bra og kan være en fin avveksling når høsten kommer.
    Mvh
    Linn Marlene
    linnmarlene.breivik@gmail.com

    Gratulerer med dagen til Ingrid!

    SvarSlett
  44. Gratulerer med dagen til Ingrid!

    SvarSlett
  45. Lenge siden jeg meldte meg på en giveaway. Jeg vil gjerne være med nå! :-)
    Jeg liker Brunk Holmqvists skrivestil og lune humor.

    SvarSlett
  46. Jeg blir gjerne med:)
    -Christine
    Sunchill@live.no

    SvarSlett
  47. Heisann, jeg vil gjerne være med :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  48. Jeg vil gjerne bli med! Har ikke fått lest noen av hennes bøker, men har lyst!

    -Gro
    grome@hotmail.no

    SvarSlett
  49. Jeg vil gjerne være med i trekningen-og håper jeg vinner for dette er ny forfatter for meg. Kjempespent! Gratulerer til jubilanten, håper det ble en fantastisk feiring :)

    SvarSlett
  50. Håper å få være med, smil!

    Sensommerhilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Jeg er med :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  52. Jeg er med! :)
    knausst@yahoo.com

    SvarSlett
  53. Jeg er gjerne med og krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlett
  54. Jeg er gjerne med og prøver lykken!
    Klem Sunniva

    SvarSlett
  55. Jeg er gjerne med og prøver lykken!
    Klem Sunniva

    SvarSlett
  56. Åh, jeg elsker Holmqvist, har lest alle bøkene av henne :) Jeg blir gjerne med i trekningen ;)

    SvarSlett
  57. Jeg vil gjerne bli med i konkurransen! :) kjerstikatrine@hotmail.com

    SvarSlett
  58. Vil gjerne være med på trekningen. Krysser fingrene for denne boka har jeg lyst til å lese.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  59. Det vil jeg gjerne være med på!

    SvarSlett
  60. Hei, jeg vil gjerne være med. margrethekarijord(ætt)gmail.com (Margrethe)

    SvarSlett
  61. Jeg vil veldig gjerne prøve lykken :)
    La meg til som følger av denne kjempe fine bloggen:)

    Ønsker deg en kjempe fin uke.
    Varm hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  62. Heisann :-)

    Vil gjerne bli med i trekningen din.
    Ha en flott uke!

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  63. Hei på deg!

    Jeg også ønsker å være med i trekningen av denne boken,
    alltid spennende med for meg en ny forfatter.
    Har alltid vært en stor lesehest.
    Gratulerer så mye med din 10-åring!
    Selv har jeg to små barnebarn, og den eldste, MALENE, hadde sin første skoledag i går, og hun hadde gledet seg lenge til å kunne bli så stor jente t hun kunne slutte i barnehagen, og bli stor skolejente!
    Den eneste som ikke var så glad over dette, var hennes lillebror, Nichlas, som nå må være alene i barnehagen. Han blir 4 i oktober. De er så gode venner disse to, så det blir jo litt rart for ham å ikke se sin søster hele dagen lenger.

    Mvh. Guri Marie
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  64. Hei Anette :)
    ...litt i siste liten her,
    men jeg vil gjerne være
    med på din giveaway :))
    Alltid spennende med bøker
    - klem fra Mette

    SvarSlett
  65. Elsker å lese så blir gjerne med i din give away :)

    SvarSlett
  66. Hei!
    Jeg har blitt inspirert av mange av dine innlegg - alltid gøy å se hva du skriver:-)
    Hilsen Merethe
    merethe62@hotmail.com

    SvarSlett