lørdag 29. september 2012

365 Days of Instagram


Etter en lang pause er Instagram'en flittig brukt igjen. Her er en liten samling fra uken som har gått - fra øverst til venstre og nedover. Om du vil kan du følge meg som Anettedragonfly :)

1. På Fajitas-aften hos gode venner. Nydelig mat og kvelden ble avsluttet med Cecilia Brækhus' fantastiske kamp sist lørdag.

2. Pappa feiret bursdag på søndag og vi feiret med alskens gode kaker, blant annet Pavlovakake laget av lillesøsterSusiQ.

3. Høstmandag med deilige lys fra PartyLite i vinduskarmen. Jordbær/rabarbraduft - ingenting er vel bedre!!

4. Tirsdagsbesøk hos min gode venninne Merete og sukkertoppen Ron Magne. Han og Ingrid er verdens beste venner <3

5. Første møte i strikkeklubben (jeg hoppet over strikketøyet og tok med snakketøyet). Nydelig blomkålsuppe med tilbehør ble servert.

6. Torsdagsbesøk hos verdens beste svigermor og svigerfar som bød på herlig sydengodteri. Namnam :)

7. Fredagslunsj. Skyr, cola zero og "Fifty Shades". Endelig fredda ;)

8. Kinopremiere på filmen "Skvis". Utrolig fin film jeg anbefaler alle å se. Her poserer Ingrid og tante Susanne på den røde løperen!!

Slik har min Instagram-uke vært!


Klem fra

1 kommentar: