onsdag 12. september 2012

Norges Nye Nettfavoritt :)

Posten lanserer 18 september Norges Nettfavoritter, en side der man finner det hjertet begjærer av nettbutikker. Tanken bak er at man skal slippe å bruke tid på å surfe etter nettbutikker, hos Norges Nettfavoritter er både nye og gamle favoritter samlet på ett sted :)

Posten har også knyttet til seg bloggere i mange kategorier som er med på å presentere sine favoritter. I kategorien bøker er anettesbokboble så heldig å få være med , og nå har jeg fått lov til å gi leserne mine en sniktitt FØR selve lanseringen. 

Besøk Norges Nettfavoritter her, og logg deg inn med koden favoritter131
PS om du kopierer og limer  kommer du mest sannsynlig ikke inn, så det er lurt å skrive inn koden manuelt.

Håper siden faller i smak og at du finner mange nye favoritter :)


7 kommentarer:

  1. Prøver igjen å kommentere hos deg, jeg har ofte problemer med at det henger seg. :-( (Har sendt deg en melding i Facebook for en ukes tid siden ang. dette.)
    For en fantastisk nyhet - både i form av en praktisk og interessant nettside, men ikke minst i form av at du er representert. Så utrolig gøy og spennende! Jeg ble så glad på dine vegne nå. :-D Gleder meg til å se resultatet! Akkurat nå kom jeg ikke inn... Det kom en feilmelding på nettsida, men det ordner seg nok. ;-)
    Gratulerer så mye med dette og med alt du får til med bloggen din, Anettemor! Jeg er stolt av deg. ;-)

    SvarSlett
  2. Så utrolig morsomt, Anette :) Grattis!

    Har du lesebrett? Det kunne vært fint å ha med for eksempel ebok.no på oversikten, det er en
    fin norsk nettbutikk for e-bøker(syntes jeg da). Der har vi forresten Digitalbok.no også kom jeg på i farten.

    SvarSlett
  3. Så flott, gratulerer!:) Så gøy!:) Mye spennende som skjer hos deg for tiden:)

    Mari takk for tips på e-bøker siden, hadde ikke hvert der før:) Digitalbok.no er veldig bra:)

    Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  4. Veldig bra Anette:-) kjenner jeg er litt stolt jeg også siden jeg kjenner deg pittelitt! Gratulerer masse:-)Siden så veldig fin ut, så mange kjekke ting som skjer med deg og bloggen din for tiden,det er veldig artig:-))

    klem Beathe

    SvarSlett
  5. Så gøy :) Skal inn og titte!

    Nå sitter jeg med foten høyt og ser på at mannen fullfører siste strøk på stua vår. Håper vi snart kan komme på plass - bahhh! Men da tenker jeg vi river kjøkkenet snart...

    Ønsker deg en fin kveld.
    klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer!! skal gå inn å ta en titt

    SvarSlett