fredag 26. oktober 2012

Tusen takk :)


Jeg har fått en blogaward, både hos BeathesBokhylle og MK-blogg, og det er jeg veldig glad for. Det er så godt å kjenne at man blir satt pris på :) Egentlig skal man gi denne utmerkelsen videre til fem andre blogger, men siden mange av mine favorittblogger allerede har fått utmerkelsen velger jeg å gi den tilbake til Beathe og Mary-Anne. 

Jeg håper virkelig at alle mine lesere tar turen innom disse to flotte bloggene, som er mine absolutte bloggfavoritter :)


Titt innom Beathe her, og Mary-Anne her!

Og glem forresten ikke giveaway'en min, den finner du her.


God helg og klem fra


2 kommentarer:

  1. Det er utrolig kjekt å se at denne awarden kommer videre, en fin måte å bli kjent med andre bloggere på! Og ekstra fint å få den flere ganger, som både Beathe og Mary-Anne har nå :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det,kjære Anette:)Setter veldig pris på å høre at jeg er blant dine favoritter og det er veldig gjensidig.
    Ønsker deg og dine en super helg!

    klem

    SvarSlett