mandag 1. april 2013

Mars 2013 - En oppsummering! Med linkefunksjon :)

Denne lesemåneden har jammen ikke vært så verst! Har lest 7 bøker og er godt fornøyd med det :)


"Drømmenes land" av Vidar Sundstøl - Dette ble månedens bibliotekbok. Det er en bok jeg har ønsket å lese lenge, og ble aldeles ikke skuffet. Les bokomtalen min her.

"Smaken av følelser" av Aimee Bender - En nydelig bokperle. Les bokomtalen her.

"Divas" av Rebecca Chance - En av eBøkene jeg har lest denne måneden. Les bokomtalen her

"Hypnotisøren" av Lars Kepler - Endelig har jeg også fått lest denne gyseren av en bok. Les bokomtalen her.

"The vintage Teacup club" av Vanessa Greene - En herlig bok om tre damer som bestemmer seg for å dele på et teservise de finner på et loppemarked. Ingen av dem kjenner hverandre fra før, men oppdager at dette kan bli starten på et livslangt vennskap. Et must for loppis - og vintageelskere!

"Rene Hender" av Ulrik Høisæther - Dette ble årets påskekrim for min del. Les bokomtalen her.

"Malmbyen 1 - Johanna" av Aud Midtsund - eBok nummer to denne måneden. Bok nummer en i en serie om Johanna som opplever sorger og gleder i Kirkenes i 1910. Lettlest, spennende og interessant. Jeg kommer nok helt sikkert til å fortsette å lese denne serien. 

Jeg prøvde meg også på "Det syvende barnet" av Erik Valeur, men den var litt for spesiell for min smak, så etter 68 sider ga jeg opp og satte den tilbake i hylla. 


Sandmannen; kriminalromanbilde.JPGUndead and Unpopular

Disse tre bøkene er bøker kjøpt denne måneden. "Sandmannen" ble kjøpt i Bokklubben, "Mammy Walsh's..." er lydbok og "Undead and Unpopular" er akkurat nå på iPad&mobil. 



Denne flotte bokstabelen er bøker mottatt fra diverse forlag iløpet av mars. Jeg er fryktelig takknemlig og sender en stor takk til alle sammen :)

Jeg vet at det er mange som har liknende oppsummeringer i disse dager, og det er så gøy å hoppe rundt og titte på alle de flotte innleggene. Mange gode boktips å finne. I den anledning har jeg i dag lagt ut en linkefunksjon, så har du et oppsummeringsinnlegg er det bare å linke det her hos meg. Da slipper vi jo å gå glipp av innlegg, og kanskje finner vi nye bloggfavoritter også! Kjempehyggelig om du linker tilbake hit i innlegget ditt :)


Ha en herlig leseapril :)





8 kommentarer:

  1. Flott oppsummering,Anette:)Kepler har jeg også lyst til å komme i gang med, men mangler bok nummer to og den siste, så jeg får hamstre litt til før jeg begynner. Kos deg denne siste dagen i påsken og pass på så du ikke blir lurt;)Klem

    SvarSlett
  2. "Drømmenes land" ligger klar som neste Rivertonvinnerbok, og gler meg til å sette igang med den.

    God 2. påskedag, Anette!

    SvarSlett
  3. Har ikke lest noen av disse. Takk for tips:)

    SvarSlett
  4. Flott oppsummering. Leste også Hypnotisøren ganske nylig, som du vet. Skal selv skrive en senere, må ta en liten lur først. Mye frisk luft i dag også. Ha en fin kveld::)

    SvarSlett
  5. Fin oppsummering. 7 bøker er jo kjempe flott da. Takk for kommentar hos meg. Da har jeg linket til min oppsummering :)

    SvarSlett
  6. Oi.. Der mistet jeg det jeg skrev som kommentar her.. Men, det jeg tror jeg sa - var - at samtlige av dine marsbøker er nye for meg. Har nettopp mottatt Sandmannen, men han ligger på vent til krimoverdosen har gitt seg. Jeg må lese noe helt annet når jeg nå blir ferdig med Jeffrey Archer boka mi idag. Fin oppsummering, og supert med en linkefunksjon :o)

    SvarSlett
  7. Så gøy med linkefunksjon :-)

    Det ser ut til at du har fått lest mye og variert i måneden som har gått, Anette!

    SvarSlett
  8. Har vore utan nett i mange dagar og prøver no å oppdatera meg sjølv m.o.t. kva som har skjedd i bokbloggverda i påsken.
    Dette var ein fin oppsummering, - og lenkefunksjon er toppers!

    SvarSlett