torsdag 22. august 2013

Nytt i hylla :)


Når det gjelder kjøp av bøker har jeg klart å holde meg i skinnet en god stund, men til slutt klarte jeg ikke å stå imot lengre og bestilte to bøker fra adLibris. Jeg tok for meg leselista mi (en notatbok der jeg skriver ned alle bøkene jeg ønsker meg), og to bøker ble bestilt.  Mitt absolutte favoritt-tema når det gjelder bøker er tidsreiser. Jeg har lest en god del bøker allerede, men har heldigvis skrevet ned mange flere titler som bare venter på å finne veien hjem til meg. 

"Time Between us" av Tamara Ireland Stone handler om Anna som bor i Chicago i 1995 og Bennett som bor i San Fransisco i 2012. På grunn av Bennetts evne til å reise i tid treffer de hverandre og det er kjærlighet ved første blikk. Jeg har allerede lest et par kapitler og er helt solgt!

"Curses- A f***ed up fairytale" av J A Kazimer er en crazy eventyrroman der en av innbyggerne i New Never City har vært en så stor villbasse at han har fått en straff. Den innebærer at han må være snill uansett hva som skjer, og når prinsesse Asia trenger hjelp til å finne ut hvem som tok knekken på stesøsteren hennes, Askepott, tar han saken med en gang!  Denne boken får vente pent i hylla til litt senere på høsten :)

Har du fått noe nytt i hylla i det siste?




2 kommentarer:

  1. "Curses- A f***ed up fairytale" av J A Kazimer har jeg hatt liggende lenge,og den andre der ble jeg nysgjerrig på. Virker som det er gode kjøp du har gjort:)

    SvarSlett
  2. Kasimers bok har jeg aldri hørt om tidligere, men med den tittelen må man jo bare bli nysgjerrig ;)

    SvarSlett