tirsdag 8. juli 2014

Bokfrokost #34


Kirkegårdsboken og knekkebrød med mozarella og tomat er en knall kombinasjon på en tirsdagsmorgen. Solen glimrer med sitt fravær i dag, faktisk, og når temperaturen faller fra 30C til 15C kjennes det ganske kaldt ut ute. Vi satser på at solen jager "overskyene" vekk iløpet av dagen. 
Jeg skal benytte sjansen til å ordne litt i huset i dag, helt utrolig hvor mye man roter inne mens man nyter solen ute ;)  Og litt senere i dag skal jeg hente den nye linsen jeg har kjøpt til speilrefleksen. Hurra som jeg gleder meg :)

Ha en strålende dag, klem fra


3 kommentarer:

  1. Så ikke feil ut det der :) Selv har jeg nytt frokost på brygga med sol fra skyfri himmel idag. Endelig har finværet kommet i sør etter en temmelig våt helg ;)

    SvarSlett
  2. Så synd at tropeværet varer så alt for kort. Her i Kroatia hadde vi torden og styrtregn i går morges, men etter to timer med grå himmel var den atter blå. Vi leser samme forfatter for tiden, kos deg med ham :)

    SvarSlett
  3. Her er det tropevarme fortsatt (Trøndelag) og jeg klarer det ikke. Holder det ikke ut. Så jeg venter på mitt favorittårstid som er høsten.

    Kos deg med Kirkegårdsboken. Den boka liker jeg aller best av N.Gaiman av de bøkene jeg har lest av ham. Leste ferdig The ocean at the end of the lane for litt siden, men den skuffet meg litt.

    SvarSlett