lørdag 30. august 2014

Bøker lest i 2014 #35 "Den ene pluss en" av Jojo Moyes



HVILKEN BOK? "Den ene pluss en" av Jojo Moyes

HVOR HAR JEG FÅTT DEN? Leseeksemplar på jobb

HVA HANDLER DEN OM?  Livet til Jess er virkelig kaotisk: Med to jobber, to barn og en stinkende hund forsøker hun å gjøre det beste ut av hverdagen. Plutselig får datteren hennes en fantastisk mulighet av sorten som bare kommer en gang i livet, men hva hjelper vel det når Jess slett ikke har råd til å gripe den?
Inn i livene deres kommer den kjekke Ed Nicholls - en mann som tilsynelatende har alt: Ed er rik, suksessfull og i Jess sin øyne, ekstremt arrogant.
På overflaten lever de to vidt forskjellige liv, men Ed vet utmerket godt hva det vil si å være alene med tøffe utfordringer. Han har tid og lyst til å hjelpe Jess, men kan han det, når hans eget liv nylig ble snudd på hodet og han selv går en høyst usikker fremtid i møte?

HVA SYNS JEG? Boken er nydelig, koselig og fantastisk fin. Jeg var litt spent på hvordan det ville være å lese den rett etter "Et helt halvt år" av samme forfatter, men heldigvis var den midt i blinken for meg. Den er ikke så hjerteskjærende som forgjengeren, men det gjorde ingenting.

En bok jeg gjerne anbefaler :)



1 kommentar:

  1. Gleder meg veldig til å lese denne. Står på venteliste på biblioteket :)

    SvarSlett