onsdag 4. februar 2015

Snapshots #2


Snapper du? Jeg elsker å ta bilder, så Snap-appen er midt i blinken for meg. Kjempegøy å dele små hverdagsøyeblikk med gode venner.  Her er mine fire siste snaps :) Det har blitt en del matsnaps i det siste, jeg har vært sjokoladefri i snart en uke (jeiii) og nyter mer og mer å leve sunt

Bacongull, pærebiter og Pepsi Max er smaskens!!

På lørdag feiret vi mamma og pappas 40 års bryllupsdag, og fantastisk snille som de er var vi tre fotballgale som fikk følge med på Liverpools kamp underveis ♥ 

Sunne havrepannekaker, nam nam :)

Friformiddag med Big Brother Celebrity UK (I love it ♥ )


Om du har lyst til å finne meg på Snap heter jeg anettedragonfly 








3 kommentarer:

  1. Oppskrift på havrevafler??? Så godt ut!! Legger deg til på snap-klem Gunn Berit

    SvarSlett
  2. Ja, jeg snapper en del :-) Jeg har stort sett bare familie (og av den mange tantebarn) på snappen, så det blir en måte å vise familien hva jeg driver med. Foreldrene mine er på Madeira nå, så jeg får flotte snapper av nydelig natur fra mor for tiden :-)

    SvarSlett
  3. Jeg er nok litt kjedelig, jeg hverken snapper eller instagrammer... Enig i at havrevafler ser veldig godt ut :)
    Ha en god helg, Anette.
    Lexxie @ (un)Conventional Bookviews

    SvarSlett